Vita Henie - I believe in you

Til høyden for å ta nye steg videre!

Vita Heine er regjerende norgesmester både på tempo og fellesstart. Vita representerte Norge i OL i 2016 og i sykkel-VM i Bergen i 2017. Hun sykler for Bergen Cyckleklubb og profflaget Team Hitec Products. Vita begynte å sykle aktivt i 2012 som voksen uten noen idrettsbakgrunn. I løpet av noen år ble hun en av Norges beste og har også gode resultater og seire i internasjonale proffritt. Nå ønsker Vita å ta nye steg videre!

Vita skriver: 
"Mine største styrker er min motivasjon, pågangsmot og godt treningsarbeid over tid. Ingenting har kommet gratis. Jeg har tatt steg år for år, men det er fortsatt et steg å ta for å nå helt til toppen av verdenseliten.  Derfor har jeg nettopp sagt opp jobben min som aktuar (forsikringsmatematikker) og satser nå mot OL i 2020. Det var et vanskelig valg å si opp en veldig god jobb, men jeg har stor tro på meg selv og at jeg vil nå målene mine."
Les mer om hvordan Vita ønsker å nå toppen av verdenseliten. Og da trenger hun din støtte. Til høyden for å ta nye steg videre!

Vita Henie - Fellesstart VM i Bergen 2017

Vita Henie - Individuell Tempo VM i Bergen 2017

.. og noen gamle bilder fra en typisk trening med Vita: Hun restituerte, mens andre var totalt i kjeller'n!
Vita - på toppen av Fanafjellet saman med vetranane. På fritida er Vita er "støttekontakt" for ein gjeng gamlinger

..var det sååå tungt opp Fananfjellet, da?
Vita - I believe in you.

Comments